09194317031 - 02166172948

تابلو فرمان چهار راه

انواع تجهیزات کنترل ترافیک در راستای قوانین راهنمایی و ترافیکی متعددی وضع شده است،کنترل و مدیریت دقیق حمل ونقل و اجرای منظم آنها فقط با استفاده از نیروی انسانی کافی نبوده و استفاده از انواع چراغ راهنمایی سولار، لامپی، برقی، چراغ چشمک زن، تابلو فرمان چهارراه، معکوس شمار، لاین کنترل، فلش تععین مسیر و غیره امری ضروری میباشد.

تجهیزات کنترل ترافیک و انواع چراغهای راهنمایی تاثیر بسیار مهمی در کاهش خسارت و تلفات و هم اینطور تاثیر زیادی در کاهش میزان تصادفات جاده ای و خیابانی دارند، قیمت چراغ های راهنمایی رانندگی بستگی به نوع سولار، برقی و لامپی بودن این محصول دارد.

چراغ های راهنمایی و علائم هشدار ابتدایی ترین تاثیری که می گذارند، کاهش خسارات و تلفات است. استفاده از تجهیزات کنترل ترافیک، با بالاترین درجه کیفیت و استاندارد، می تواند تأثیر زیادی در پایین آوردن میزان تصادفات و افزایش راحتی عبور و مرور در خیابان ها و جاده ها داشته باشد.

تابلو فرماندهی چراغ راهنمایی یکی از تجهیزات ضروری در راه اندازی و کنترل تردد در چهارراهها است. دستگاه فرماندهی با توجه به قابلیت برنامه پذیری به صورت اتوماتیک و دستی را می توان برای ساعتهای شلوغی، کم تردد و … به صورت جداگانه تنظیم کرد.

دستگاه فرماندهی به گونه ای طراحی شده است که به سادگی میتوان آنرا برنامه دهی کرد. بدنه این دستگاه از جنس ورق آهن با پوشش الکترواستاتیک است. طراحی و جنس دستگاه فرماندهی ترافیکی به گونه ای است که در رطوبت و بارندگی کاملا عایق بوده و آسیبی نمیبیند.

برای دریافت قیمت کلیه تجهیزات راهنمایی رانندگی و انواع چراغ های راهنمایی با کارشناسان فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی تماس بگیرید.

02166170485 - 02166172948 - 09194317031

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :